2e kerstdag op Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Fam Konings - WaarBenJij.nu 2e kerstdag op Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Fam Konings - WaarBenJij.nu

2e kerstdag op Langkawi

Blijf op de hoogte en volg Fam

26 December 2012 | Maleisië, Langkawi Islands

We hebben vannacht wederom goed geslapen. Ylva was pas de eerste keer om 6.00 u wakker dus die begint ook steeds beter in haar ritme te komen. Na een beetje heen en weer "gevratsjel" is ze toch nog opnieuw in slaap gevallen en werd ze om 8.15u opnieuw wakker. Dit was een mooie tijd om op te staan volgens ons meisje en dus hebben we dat dan ook maar gedaan.

We hebben ons aangekleed en zijn richting het restaurant gelopen om te ontbijten. Dit is opzicht wel relaxt dat we daar nu zelf niet voor hoeven zorgen, maar van de andere kant had ontbijten in ons camperke ook wel wat.
Vanuit ons huisje kunnen we niet zo heel goed zien wat het weer doet, maar eenmaal buiten zagen we dat het zonnetje al mooi begon te schijnen.
Het ontbijt was vandaag wederom uitgebreid en goed verzorgt; daar hoeven we ons de komende dagen dan ook geen zorgen over te maken, we zullen niet hoeven te leven op alleen maar pancake's!.

Na het ontbijt zijn we, nadat we eerst onze handdoeken hebben gelegd (je moet helaas wel want anders is er geen plek) terug richting het huisje gelopen. Hier hebben we onze zwemspullen aangetrokken en zijn daarna terug richting het zwembad gegaan. Het zonnetje scheen inmiddels al volop dus wat wilden we nog meer; hier waren we immers voor gekomen.

De hele dag hebben we aan het zwembad doorgebracht. Ylva heeft continue in het water gelegen en gespeeld of haar leven ervan afhing. Ze vind het geweldig. Tussendoor hebben we nog een excursie voor morgen geboekt, maar de rest van de dag hebben we heerlijk gerelaxt. Het zonnetje heeft de hele dag goed geschenen en we zijn er warempel achter gekomen dat het het best een mooi resort is waar we zijn; enig min puntje: het is wat oudbollig en achterhaald maar daar komt de komende twee jaar verandering in.

Tegen 18.00u hebben we nog geskypt met Leon en Jetje en onze Driekes. Gelukkig heeft hij zich gedurende het Kerstdiner goed gedragen en is hij van de hapjes afgebleven, sterker nog hij is er als een waakhond gaan voorliggen. Voor de rest heeft hij het gelukkig goed naar zijn zin en ligt hij er elke keer als we hem zien erg relaxt bij (hij zal denken "wat mijn baasjes kunnen, kan ik ook").

Inmiddels was het 19.00u en hebben we Ylva uit het water gevist. Dit ging niet van harte maar het was de hoogste tijd om gaan te douchen en eten. Nadat we ons gedoucht en omgekleed hadden, zijn we ons een hapje gaan eten. Ylva is tijdens het eten wederom in slaap gevallen. We hebben haar bij terugkomst dan ook meteen in bed gestopt en ze is als een blok in slaap gevallen.

Ik heb nog even gezellig geskypt met Marloes en daarna samen met Roel op de bank nog een kopje thee gedronken. Dit was onze rustigste en relaxte 2e Kerstdag sinds jaren en het was heerlijk!. En nu.....nu gaan we slapen want morgenvroeg moeten we "vroeg" op, we gaan naar de Mangrove.

Lieve groet en tot morgen Antoinette, Roel en Ylva xxx...

• 29 December 2012 - 13:26

Jet&leon:

hoi langkawi-people,
    wij zijn froh te lezen dat het ontbijt veel beter is dan de vorige keer ( k.lumpur.)
    morgenvroeg maken julli maar a mini "pancakerock" als herinnering aan Aussie-land...
    geniet van de uitstap (itschi itschi) en het zonnetje hmhm
    de groetjes
    x